Performance – Ølgod

Jeg synes det var en god oplevelse, og jeg kunne godt lide at man ikke vidste hvad der skulle ske. Jeg synes man skulle ligge på gulvet i rigtig lang tid og kunne ikke koncentrere mig til sidst. Der måtte godt være to eller tre, som tog os ind ad døren, og ud igen. Man kunne også bagefter fortælle, hvad meningen var med selve forstillingen.

Related Blogposts

Today, RED THREAD SHED. B O N D S … be embodied a Bumblebeeing

I AM SO TIRED. So tired I cannot feel the ground beneath me. So tired I cannot see the horizon. What do you do when even the promise of rest feels like a lie? (Or worse—another task to fail.)   There is light, faint and trembling, on the periphery. A…